alexandrasmoments

Alla inlägg under december 2011

Av alexandra - 29 december 2011 22:33

dåligt upptadering, men det är ju faktis jullov, då ska man inte sitta vid datan...right?

Just nu är jag med denna snyggingen, jag älskar henne mest på denna jord. Rebecka åström!

Vi har det bäst, det får ni också ha. Puss!


 

Av alexandra - 28 december 2011 13:59

mellandagsrean is in my heart <3

jo, det är klart att dem tar fram det dem inte fick sålt i sommras och mest skräp, men det händer att man hittar fynd iallafall. Jag var i malmö innan, på entre i måndags och hittade riktigt mycket fint då, och jag var i Ystad igår, Veckans shopping blev...

  • Jeans 299 kr
  • linne x2 99 och 159 kr
  • klämmor 19 kr
  • kofta 129 kr
  • tjocktröja 200 kr
  • bh 99 kr
  • T-shirt 99 kr
Jag letade efter vinter skor i typ en halvtimme-timme i måndags men så kom jag på att jag har fyra stycken när jag presic hade hittat ett par på rean för bara 299 kr   Men det var kanske tur, för mamma vet jag hade blivit sur eftersom jag har köpt nya redan för en månad sedan och jag har kvar från förra året och har två andra om det är extra snöit och kallt. Men aja, ni får ha det bra alla söta. Take care 

Av alexandra - 24 december 2011 22:01


Dagens julklappar:

  • volymspray
  • stickad tröja
  • tofsar x2
  • strumper
  • världens mysigaste tröja
  • pyamas byxor
  • jeans
  • shorts
  • örhängen x4
  • brosh
  • systemkamera
  • armband
  • 700 kr
  • jeanskofta
  • halsband
  • Thailands resan, den kostade något enormt, speciellt eftersom det var bestämt 2 dagar innan, så man hann inte spara.
  • onepiece

MYSIG.COM

 

 




  


Just nu kollar jag på götakanal med familjen och nån till, som slutet på en underbar familjedag, nä justdet, inte helt slut än...klockan halv 12 på natten ska vi till kyrkan och lyssna på natt ''någoting'', jag gör det gärna eftersom jag MÅSTE få skriva i min konfabok om hur många gånger jag varit i kyrkan, annars får jag inte konfimera mig. Jag Menar... vem vill inte ha fedefest och få massvis med presenter?    Nä, men jag tror faktis lite på gud, alla gör det mer eller mindre tycker jag, iallafall alla krista, jag kanske inte ber en bön varje gång jag äter middag, men det kan hända att jag vänder mig till han. Alla måste tro på någon, aight? Och då tror jag på gud. Ni får tycka vad ni vill, men jag tror att dem flesta gör det fast nästan alla säger att dem inte gör de. Ha det bra alla läsare


Av alexandra - 24 december 2011 11:48

Jag ville bara önska en god jul och en riktigt gott nytt år till er alla!

Hoppas ni får en underbar dag, för det ska jag få, firar denna högtid med familjen och någon släkt.

Take care!




*HAPPYFACE*


 

<3

Av alexandra - 22 december 2011 16:11

Förändra inte dig själv för någon annan säger du är ful, du gör dig inte snygg för dem. Kom ihåg, det finns inga fula tjejer, bara de med dålig smak!


 



Av alexandra - 22 december 2011 12:37

Fyfan vad gutt med jullov! Efter att ha pluggat ''mycket''. Speciellt sovmorgon!
Vi brukar inte avsluta terminerna så speciellt eftersom vi är över 500 personer i skolan. Men det var grymt kul idag, för alla lärare och några nior anmälde sig att ha fotboll/handbolls match mot varanndra. Alla eleverna i nian klädde ut sig lite, med typ två tofsar på huvudet, tomteluva OSV. Alla lärare klädde ut sig asmycket, typ gammla kärringar, vetenskapsmän, allmänt fula och sånt. dem hade inte blodigt allvar hela tiden, eler oj...nu blev det fel, det var alldrig blodigt allvar, för man skrattade hela tiden åt några somgjorde något kul. The battle of macklean hette det. (mackleanskolan är skolan jag går på).

Slutade 12 och kom hem för en halvtimme sedan typ. Senare ikväll ska jag nog in till skurup och träffa några vänner där. Men nu ska jag dricka hemmagjort smothie av mamma och kolla film med lillsyran, vi får se vilken det blir. Glöm inte att njuta av tiden då du slipper allt plugg och gå upp 6 på morgonen. Så kommer du tillbaka med ett leende på läpparna och kanske en och annan fin tröja du fått i julklapp om du är snäll    Ha det!




 


Av alexandra - 21 december 2011 15:18

Idag hade vi idrottsdag för hela enheten, igår vanlig dag och i måndags vad enheten och bowlade/shoppade :)

Eftersom det är sista veckan innan julovet brukar vi ha det såhär mysigt sista veckan.

Bowling brukar inte vara så kul, men fyfan vad kul det är med rätt sällskap  

Tog med mig systemen till malmö i måndags, bilder?
JADÅÅ!!


börjar förståss med en egobild på toaletten på skolan (;




 

ellinor, lenina och julia

jag!




byeeee 

Av alexandra - 18 december 2011 16:22

Jodå, alla julklappar redo tills lördag- Guttans!

 




Det fjärde ljuset har vi även tänt idag, fjärde andvänt :')

 


Och den första riktigt snön har kommit :D (smällt snö på mitt fönster)

  


Nu har vi gäster och gör marsipan godis doppat i smällt choklad!

 


Granen är klädd den med :'D

   


Men nu ska jag ner och käka kyckling, Ha det bra allihopa!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards